9 December 2011

~KENANGAN BLAME_FLAME~

assalamualaikum....

nampak tajuk entry tue...bgos...mybe anda belum rabon lagi...huhuhuh...semalam paper last exam...yeee...mmg susa gaban lah,,nak menangis maya dibuadnya...xpe...xpe...exam dh lepas lah..ppe pon maya dh buad yang terbaik..

haaaaa....lupa nak bg tau...hari ini hari pertama maya jadi budak biasa...xpayah dah nak pk kerja sekolah,kna beli barang2 sekolah,pk kne mara kalau x siap keja skolah sbb maya dh x de kne mngena ngn sekolah dh...luarannya mmg maya hepy....tapi maya sedih sbb maya kna tggal kawan2...guys!aku rindu kowg...bru smlm jer aku jumpa kowg...serius lah weh!aku gler pnya rindu kat kowg...

#*blame flame terchenta= aku akan simpan gmbar2 kita tue...aku akan smpan smpai kita mampos...kira apa aku kalau laki aku jeles ke pe..jnji knangan kita aku ingat..aku sayang kowg..baju rugby kita tue lah jd lambang blame flame aku...bila aku tgok bju tue,secara automatiknya otak aku akan pk kowg..

along di KULIM, kak long di KL, maya di KROH, alang di ALOR STAQ, ateh di KAJANG....bila lah kita dpt jumpa balek kan...ntah2 msa amek result nati pon kita xsempat jumpa...xmau lah...aku nak jgak jumpa kowg...ntah cmne lah kan muka kowg bila kita jumpa balek...msti ada pnye perubahan cket2...maybe muka kematangan...semalam aku tgok muka kowg mcm kanak2 jer...dngan pangai gler2 kita lagi...lagi lah kanak2..hahaha...

 kalau nak tahu,3 hari lepas,maya and blame flame ada ambil gmbar kenangan...nk tgok????ok..maya nak upload dulu k...gmbar dlm handphone..maya bwk hndphone kat sekolah???aaaa weh...buad rilex suda...

neh lah gmbar2 kami adk bradik ipaq duai...










 bnyak lagi gmbar2 kami...tapi biar lah maya tunjuk yang neh saja..
~BLAME_FLAME~







No comments:

Post a Comment