15 December 2011

SELEPAS DIA~

assalamualaikum..

wah!!!dh lewat2 macam neh maya x tido lagi???maya xngantuk lagi lah..lagipon rasa cam nak update plak malam neh..malam ke???pagi da kod!huhuhuh....tgok tajuk tue....apa maksud dia eh???selepas dia???selepas sapa??dah2...xpayah nak wat traffic jam kat otak kowg...sebenarnya maya dah jumpa orang yang sepatutnya maya jumpa...dah smpai masanya maya story kat kowg....

sebenarnya maya dah jumpa orang yang buleh mngantikan tempat MUHD ZULHUSNI ZAMRI....siapa 2??ex maya lah....maya couple 4 tahun...tapi maybe bukan jodoh kami kod...maya redha jer...hehhehe...ok lah...taknak ingat cerita lama....lagipon dh lapok lah cerita tue....xbagi makna pape pon...#say peace n smile#

selama berbulan-bulan maya single-kan diri maya..akhirnya maya dh jumpa orang selepas dia iaitu MR.S...dalam masa berbulan-bulan neh kan, bnyak dugaan n rintangan sampai lah sekarang...lantak kau lah! orang bila ditolak,mesti nak cari pasal....ekod lah...malas nak layan...

bukan xnak tunjuk n kenalkan diri MR.S...tapi dia yang x bagi...maya bukan ekod cakap laki , tapi maya hormat keputusan dia sebab ini maruah dia..kan awak?heheheh...dulu prinsip maya `aku xkan couple selagi aku sayang dia'...sekarang neh prinsip aku dah berubah `jujur,sayang, memahami adalah perkara yang paling penting'..

apa yang maya leh bgtahu,dia berasal n menetap di kuantan,pahang...tapi belajar di kolej di kuala terengganu...jauhnya!!!mcm mna leh knal ngn dia???alaaa...jodoh x kemana lah....p lah hujung dunia pon,kalau jodoh 2 jodoh jgak...setiap orang ada jodoh masing2..cuma kita jer yang kena cari sendiri siapa jodoh kita...

#blame_flame: dulu dalam group kita,aku jer yang single available...skang neh aku dh ada MR.S...heheh..dia dah tahu pasal kowg..aku dah cita A smpai Z...setelah lama menanti, akhirnya kowg ada gak menantu laki and abg ipaq..hahahahhaha..

No comments:

Post a Comment