26 October 2011

FAMILYKU...=)


assalamualaikum...
aku nk story2 sal family aku lak..huhuhu..

-IBUBAPAKU-

insan yg ada dlm pixca neh ialah sayang2 aku...my lovely mum n my lovely dad..
MOHD TAJUDDIN <3 NORBAITI
nickname: ABAH & IBU

-AKU LAH TUH-
insan ini lak ialah aku...
NUR MAYA SHUHADA
nickname: KAKAK@MAYA
aku???hmmm...ntah lah nak ckp aku neh jenis cmne...
spe kwn ngn aku,tau lah pangai aku cmne..huhuhu
aku anak perempuan tunggal dlm family..
-ADIK-ADIK AKU-
insan ini plak ialah sayang aku yg ke-3..my lovely brother..
MOHAMMED FAIZ
nickname: BOY
bdk PMR at SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TUN SABAN
aku selalu sepakat ngn insan neh nk kenakan sayang aku yg ke-4..
  sayang yang ke-4?sapa dia??????
 
haaaaa...!neh lah sayang ke-4 aku...my lovely little brother
MOHAMMED DANISH
nickname: ADIK
bdk yg paling nakal n menggeramkan aku..
selalu gadoh2 syg ngn dia with boy..
pantang dok dekat cket,msti gadoh pnya..
smetime aku yg ngusik dia..smetime dia yg ngusik aku..

No comments:

Post a Comment