27 October 2011

jejak kasih????

hmmm..itulah tajuk untuk entry kali neh..setiap perjumpaan ada perpisahan..aku sekeluarga terpaksa berpindah ke perak sbb my lovely dad berpeluang mncari rezeki disana pula...darab tambah bahagi tolak adalah dalam 2 tahun x jumpa mereka2 disana...setelah merancang reunion yang x seberapa neh,akhirnya berjaya diadakan di rumah AQMAL IYLIA ABDUL WAHAB dan MUHD ZULHUSNI ZAMRI...acara yg dibuat sngt simple...just wat bacaan yasin n makan2...ramai yang datang...suka sngt bla dapat jumpa mereka2 balik..

walaupun acara tersebut sangat simple,tp meriah sngt...yelakan, dh lama xjumpa mereka2 neh...bla skali jumpa,haaa....apa lg...riuh sekampung jwbnya...tambah2 pula aku dengan jamri...xleh berjumpa langsung...kira nk berdebat jer...hahahha...ade jer xkena ngn kami neh...nadia lak xtau nk msok geng  sapa...hahah..ptg 2 mmg meriah.

walaupon ada benda yg x diingini terjadi,aku redha jer...nak wat mcm mna...dh dengki...aku xpnah kacau hak orang....dia yang kacau hak aku...ok lah..aku think positif..mybe dia kurang kasih sayang n memerlukan kasih sayang aku....

berbalik kpd topic asal...mlm pula,aku p rumah fatin...aku,lea,ayu,boy n jamri....kami gerak 3 biji moto p umah dia...disana pula aku jumpa aqila...wahh!dia msih maintain kot...xgemuk2...hahaha...aku ingt g dia tnya soalan neh..`ampa nk makan apa`..hahahha...bnyak kali kot dia tnya soalan 2...ialahkan,bru smpai dh tnya nk makan apa..hahaha...ppe pon...aku hepy sngt bila berpeluang jumpa balik ngn kwn2 lama neh...

sesudahnya selamat smpai di umah lea,aku tertdo...penat gler smpai lupa nak call my mum..huhuhuh.esk pagi2 2 aku call my mum n apa lagi,gosip2 lah kami ank beranak...hahahha...lepas aku call my mum,aku call jamri plak...katanya dia nk mai jumpa aku...aku tunggu punya tunggu,akhirnya nmpak juga batang hidung nya...aku ingt dia just nk tgok aku balik....tup2..ade hadiah yang dia bg aku...jom usya cket dia yg dia bg...


selendang dengan resang2







thank jamri...dh lah bg hadiah wana kesukaan aku  *biru*...sayang lah nk gna..ppe pon thanks a lot ya...

No comments:

Post a Comment