27 October 2011

Sama ke????

ha....mai nk gosip2 cket,,,td danish(adk) ajak aku tgok cita nada cinta kt chanel 104 kot..ntah,.aku pon x bape nk layan sngat...bru dua tiga kali aku tgok...first aku tgok kn agak best lah jgak,,cita dia ala2 high school musical g2 lah.,bleh lah tahan cita 2..msa aku ralet dok tgok cita 2 kan,tetiba ibu ckp muka randy 2 mcm muka safuan..yeke???ade lah iras2 cket...

ibu aku minat kat randy pangalila...bukan sbb dia famous @ hensem...tp sbb muka randy neh mcm safuan...hahaha...ptt lah slma neh masa aku dok asrma,ble aku tnye ibu wat pe..msti dia jwb 'tngah tgok tv..safuan berlakon..'hahaha...pada mulanya aku ingt ibu men2 jer..tup2 betol2 lak..






<==== safuan




<==== randy


















kadang2 sama jgak muka dua jejaka neh...kalau tgok dari tepi mmg sama...xleh nk tunjuk gmbar2 lebih...saya x kasi...hahahhaha...(^-^)

No comments:

Post a Comment