27 October 2011

mereka datang..!!

wahhh...!akhirnya mereka datang juga...xsngka ex jiran tetangga aku dlu mai umah ngn mbawa tentera2nya..hahahha...mereka yang kupanggil "mak" n "pakcik latip" terkejut tgok perubahan aku n adk-bradik...

yelakan msa aku dok kt taman tiram,lunas dlu aku dok kanak2 riang lagi...aku start pindah umur 9tahun..2 bermakna 9 tahun aku hidup dengan mereka..rumah mak neh dekat jer..jiran sblah rumah...aku dlu agak buas cket..agak2 boring dok rumah ke,kna mara ngn ibu ke, aku lari rumah lah...mana lagi aku nak p kalau bukan p rumah mak..aku xkan p rumah orang lain dah selain rumah mak..hahahha...mak ada anak 3 orang ank lelaki...anak2 mak lah geng2 aku...mak kata dlu aku rapat ngn angah...ntah lah..aku pon dh lupa2 ingt...
                           
jom usya family mereka:
                                                                   mak n pakcik latip


                                                                   anak-anak mereka


along a.k.a mohd syukri: xberapa rapat sngt sbb dia suka marah maya...hahah..yelakan...dia nk study tp maya lak dok kacau..kan x pasal2 kna marah...tp maya sayang along...dia marah p lah tara mna pon,maya tetap kacau dia...hahahhaha

angah a.k.a mohamad zakaria: angah neh peminat setia linkin park..kalau maya msok jer blik dia,msti dgar lgu2 linkin park..kadang2 2 bosan jgak...mak kata maya dlu rapat ngn angah..mybe ya sbb dlu suka lepak2 ngn angah..skang angah smbung blajar kt jepun..kalau nk tau,dlu rambut angah lurus..tp skang dh kerinting..katanya style..hahahahaha..


safuan: hmm...safuan neh suka sngt men gem bola...smpai sekarang minat bola..kalau p umah mak,msti dia men gem bola..xpon tgok bola kt tv...dlu x bapa rapat sngt sbb safuan neh agak pendiam..muka serius 2 mnakutkan aku tol..tp kalau bla along serius msti aku xtkot...sekarang safuan blajar kt german..wahh!!!blajar engineering...bru sekarang nak rapat cket...

keluarga mak neh dh macam keluarga aku dh..selalu lepak kt rumah mak,makan nasi sma2..kiranya rumah mak neh rumah kedua aku lah...mmg aku gler kt keluarga neh...

No comments:

Post a Comment